صفحه اصلی انسان، در مذاکره تاریخی با ارواح بیماریزا

انسان، در مذاکره تاریخی با ارواح بیماریزا

متنی فرا روان شناسانه و

طنز از : دکتر رضا جمالیان

انسان، در مذاکره تاریخی با ارواح بیماریزا

«آیا از وجود و حضور موجودات غیرارگانیکی که در اطراف و یا دردرون وجود شماست، اطلاع دارید ؟ »

براساس آنچه که در متون اساطیری و تاریخی ایران وجود و حضور دارند ، از آغاز تاریخ ما ـ ایرانیان ـ در مسائل مرگ و زندگی ، بیماری و ناتوانی و حتی در انجام برخی از اعمال جراحی ـ مانند اولین عمل جراحی برای انجام زایمان، با مـوجـوداتِ هـوشمند و غیرارگانیک که حتی می توانسته اند به زبان پارسی صحبت کنند ، درگیر بوده اند ، اگر حرف ما را قبول ندارید به منابع معتبر فرهنگ و ادب فارسی توجه بفرمائید :

نکته ای از شاهنامه : در شاهنامۀ فردوسی ـ یکی از عظیم ترین آثار اسطوره ای ایران و جهان ـ به صحنه ای اشاره دارد ، که رستم به علت خستگی زیاد بر بالای زمینی به اندازۀ یک زمین ورزش خوابیده بود که اکوان دیو از خواب آلودگی رستم استفاده کرده و آن قسمت از زمین با رستم را از روی زمین بلند کرده و تنـوره کشان ـ مانند موتورهای جت ـ به هوا برد و پس از آنکه رستـم از خـواب بیدار می شود ، دیو به او می گوید .

به او گفت ، ای رستم جنگجو -----به دریا بیاندازمت یا به کوه

رستم درجواب به اکوان دیو می گوید :

مبـــــــادا بـه دریــــا بیـانـدازیـم ----- کفن سینۀ ماهیان سازیم

به کوهـــم بیانداز تا ببر و شیر -----ببینند چنــــگال مــرد دلیـر

البته از آنجائیکه رستم می دانست دیوها ـ مثل بعضی از انسانها ـ عکس آنچه انجام می دهند حرف می زنند ، با طرح انداختن به کوه ، زمینه را برای پرتاب شدن به دریا آماده می کند که در آنـجا شنا کنان به ساحلی دست پیـدا می کند و در راه خنـجر کشیده و انبـوه نـهنگها و کوسه های مهاجم را تکه پاره می کند . بهرحال معلوم می شود که دیوها استعداد مذاکره و گفتمان با انسانها را داشته اند.

 

مذاکره پریان با عارف بزرگ بویزید بسطامی

براساس آنچه که در دفتر چهارم مثنوی معنوی نوشته شده ، بایزید بسطامی در شرایط خلسه ، محو و فنا این جمله بر زبانش جاری می شود که سبحانی ما اعظم شانی که معنی و مفهوم ادعای خدایی کردن را دارد . زمـانی او و پیـروانش بهوش می آیند ، به قـول حـافظ متـوجه می شوند که گوش محتسب تیز است و اگر این موضوع علنی و رسانه ای شود ، حکم اعدام شیخ صادر می شود .

بنابراین ، این گونه موضوع را حل و فصل یا توجیه می کنند که :

چون پری غالب شود بر آدمی -----کم شود از مرد ، وصف مردمی

بنابر این ، درشرایط تسخیر روحی

هر چه گوید ، آن پری گفته بود----- زین سری زآن ، آن سری گفته بود

اوی او رفته ، پری خود او شده ...........

بطور خلاصه ، اظهار داشتند که در آن شرایط محو ، وجد و غنا که بویزید از خود بیخود بوده ، یک پری یا جنِ کافر به کالبد او وارد شده و اختیار کلام و اعمال او را به دست گرفته است . بهرحال بلبل زبانی و گزافه گویی پری مهاجم ، نزدیک بود که سر یکی از بزرگترین صوفیان و عارفان ایران را به باد دهد، البته به قول مولانا در ادامۀ داستان ، چون آن فرد به خود بیاید ، دیگر چیزی از این مقولات باقی نمی ماند :

چون به خود آید نداند یک لغت -----چون پری را هست ، این ذات و صفت

داستان برخورد من با زارها !

به باور افراد زیادی در برخی از نقاط ساحلی خلیج فارس و جزایر ایرانی آن ، فضا و هوا پر از موجوداتی به نام زار است که شباهت زیادی به ارواح سرگردان دارند . این موجودات که صاحب روح و فاقد جسم هستند ، خیلی مشتاق هستند که با وارد شدن به جسم فردی ضمن دراختیار داشتن یک جسم ، اختیار اعمال و صحبتهای او را در اختیار بگیرند .

برای اولین بار زمانی که به عنوان فرصت مطالعاتی ، به عنوان استادیار رشته بهداشت و بیماریهای عفونی و گرمسیری به دانشکدۀ بهداشت دانشگاه هاروارد رفته بودم ، روزی درکتابخانه اتفاقاً از دانشجویی که مدتی به عنوان سپاهی صلح و به قول خودش تدریس زبان انگلیسی به ایران ـ استان سیستان و بلوچستان رفته بود ، با مضمون زار آشنا شده بود .

در زمان برگشت از آمریکا ، در سفری کوتاه به مصر ، در یک فضای به شدت فقر آلوده با مراسمی از زار و زار درمانی آشنا شدم و با ترجمۀ کتاب روحهای تسخیر شده به باشگاه جهانی دوستداران زار پیوستم و در طول جنگ تحمیلی در چند مأموریت پزشکی به بندرعباس و ایرانشهر اطلاعات بیشتری درباره این موجودات یا وجودهای غیرمادی پیدا کردم و کلی از مطالعات و مشاهدات خودم را از جمله در سفر به سودان درکتاب روان پر رمز و راز قرار دادم و نشان دادم که بابا زارها و ماما زارها چگونه در مناطق گسترده ای از استانهای ساحلی با زارهایی که به درون کالبد فردی نفوذ کرده وارد مذاکره می شوند و با حرفهای دوستانه ، تهدید و گاهی دادن کادو ، این موجودات غیرمادی ولی هوشمند را از بدن بیماران یا مبتلایان خارج می کنند .


صحبت با قسمتهای جدا شده از ناخود آگاه

زمانی هیلگارد ـ یکی از بزرگترین روان شناسان تجربی قرن بیستم ـ در کلاس درس ، یک دانشجوی نابینا را هیپنوتیزم کرد و او را با تلقین در شرایط ناشنوایی قرار داد ، خطاب به او گفت : اگر دروجود تو در این لحظه موجودی است که برعکس خودت صدای مرا می شنود ، یکی از انگشتهایت بطور خود به خود به بالا می آید . این انگشت به بالا آمد و هیلگارد به این موجود یا وجود هوشمند که می توانست با هیلگارد ارتباط کلامی برقرار کند ، ناظر ناپیدا لقب داد و شرح کامل آن در برخی از ترجمه های من ـ از جمله هیپنوتیزم در تسکین درد وجود دارد . بسیاری از هیپنوتیستهای علمی در ایران در پدیده ای به نام ارتباط ایدئوموتور می توانند با این وجودها یا موجودات تماس بگیرند .

در این نوع از تماسها ، پس از آنکه سوژه درخلسۀ هیپنوتیزمی قرار گرفت ، با این موجودات تماس و ارتباط کلامی ـ بدنی برقرار می شود . به این معنی که هیپنوتیست پرسشهایی را از این وجودها ، واحدها یا هر نام دیگری به آنان می دهد، بصورت کلامی برقرار کرده و آن واحد هوشمند با حرکت یکی از انگشتها به آن جواب می دهد . در عصر ما ، در شرایطی که دایره المعارف نوشته ، تصویر ، جدول و ... با خط و نقطه از طریق اینترنت ارسال یا دریافت می کنیم ، به همین صورت ساده ـ ایدئوموتور ـ افراد شجاع و بی باک می توانند با اشباح و ارواح تماس بگیرند و به حرف دانشمندان به این ارواح خوب یا بد را قسمتهایی از ناخود آگاه همان فرد می دانند ، توجهی نکنند . از این تکنیک صحبت با نعلبکی و حرکت آن به نمایندگی یک روح آواره و سرگردان ، در خوابگاههای دختران با موفقیت و هیجان استفاده می شود .

انسانهای چند شخصیتی

انسانهای چند شخصیتی افرادی هستند که در یک محدودۀ زمانی ، بصورت چند شخصیت متفاوت ظاهر می شوند . مثلاً یک فرد که در شرایط کنونی به عنوان یک آموزگار دریک مدرسه خدمت می کند ، چند روز دیگر خود را به عنوان یک روزنامه فروش ، چند روز دیگر به عنوان یک فروشندۀ دوره گرد و ... درجامعه زندگی و به این صورت رفتار می کند و در هر شخصیت یا نقشی که ظاهر می شود ، خاطرات گذشته خود را و حضور در نقشهای دیگر را فراموش می کند .

این موضوع بسیار جالب و جذاب بصورت مفصل و مشروح درکتابِ روانِ پر رمز و راز شرح داده شده و شما می توانید بصورت تلفنی [66464577 و 66963035 ] سفارش دهید تا به همان قیمت روی جلد ـ چهارده هزار و پانصد تومان ـ همان روز یا روز دیگر در تهران یا هر شهر دیگر ، در محل کار یا خانه خود آنرا دریافت کنید . این کتاب مانند یک دایره المعارف علوم غریبه یا فرا روان شناسی است که راجع به تمام مطالبی که دراین نوشته این ضعیف به آنها اشاره کرده ، اطلاعات علمی دقیق و گسترده ای که تا سال 2012 وجود داشته و برای این کتاب ترجمه شده ، پی ببرید .

Ego --STATES یا ناخودآگاههای متعدد !

در نشریات جدید که در زمینۀ هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی منتشر می شوند ، ما با نامهای پروفسور جان واتکینس و همسر دانشمندش خانم هلن واتکینس که یک روان شناس بالینی است زیاد برخورد می کنیم و حتی در بسیاری از مقالات اینجانب در سایت WWW.HYPNOSIRAN.COM ، تصاویر آنان و مطالبی در مورد هیپنوتیزم و ابتکارات درمانی این دو نفر آمده است که یکی از آخرین آنها کتاب روش های هیپنوتیزم درمانی است که توسط انتشارات اطلاعات است  که با تلفن 29993242 می توانید آنرا به قیمت پانزده هزار تومان تهیه کنید .

درکتاب حالت ایگو که توسط پروفسور واتکینس و همسر دانشمندش هلن واتکینس نوشته شده ، نشان داده شده که در درون وجود هر فردی انبوهی از موجودات هوشمند وجود دارند که دارای عقاید و باورهای مختلف و متضاد نسبت به آن فردی که در درون یا ذهن خود این موجودات ، واحدها و یا وجود را حمل می کند ، می باشند . این موجودات فقط درشـرایـط خلسۀ هیپنـوتیزمی فعال یـا آشـکار می شوند و می توانند با هیپنوتیست ارتباط برقرار کنند ، درصورتیکه حالات چند شخصیتی فقط درشرایط هوشیاری عادی ظاهر می شود .

بیشتر این کتاب توسط اینجانب ترجمه شده و در درمان برخی از بیماریها با سهولت و قدرت از آن استفاده می کنم و با معرفی این کتاب به همکاران ، از آنها خواهشمندم این کتاب علمی با ارزش را که مسیرهای درمانی پرقدرت و جالبی را به آنها نشان می دهد ، ترجمه کنند . در تجربیات بالینی اینجانب که با کمال مسرت و رضایت حاضرم دراختیار همکاران بگذارم ، استفاده از این روش بسیار مؤثر و مفید بوده است . بکمک این روش می توان نشان داد که چه موجودات و با چه نیاتی در درون ما هستند.